Frodo%201.jpg

Ihana, 5 viikon ikäinen, urospentu, jolle annoin lempinimen "Kruununprinssi",  syystä, että isä on syntyjään Tanskan maalta, FI MVA Cairnrush Bob Beamon ja emäkin "kuninkaallinen" ainakin nimi: Woodvalley´s QUEEN Eileen. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa: (laitan kuitenkin muutaman) tasapainoinen, punainen urospentu. Hyvä suora selkälinja, joka pysyy myös liikkeessä.  Erinomainen häntä ja hännänkiinnitys, joka kertoo, että lantio oikeassa asennossa. Takakulmaukset erinomaiset, hyvä luusto ja karva.  Sopiva kaulan pituus. Kaunisilmeinen pää. Hyvä otsapenger, leveä kallo, hampaita jo tulossa, hyvin asettuneet korvat. Pentu on ikäisekseen tyypillinen ja hyvä rotunsa edustaja. Sokeri pohjalla: aivan mahtava luonne.

Frodo%203.jpg

"Here I´m. My nick name could be "Crown Prince", because my father, Cairnrush Bob Beamon, was born in Denmark and my mother´s name is Woodvalley´s Queen Eileen. I am 5 weeks old and very keen and typical cairn terrier puppy. I´m the only one in the litter.  (My "grand mother" wants to say her opinion: This red, male puppy is, in his age, balanced. Very nice top line, he keeps it also in movement. Exellent tail and tailset. nicely angulated behind, good bone and coat. Nice neck. Charming head and expression. Good stop, strong skull, teeht coming, well set ears. And finaly: very nice temperament! I like!)  I live in Woodvalley´s kennel. I´ll like to have loving and active terrier family of my own, in future."

SAM_2417.jpg       Frodon%20mummi%201.jpg

Tässä mummelit ihailevat Kruununprinssiä... Here are the grand mother´s with Crown Prince!

 

        SAM_2443%20%283%29.jpg  SAM_2406%20%282%29.jpg